czwartek, 6 czerwca 2013

Host Family

Korzystając z chwili wolnego postanowiłam opisać moją Host Family. W jej skład wchodzą:

Robert lat 46 prowadzi własny biznes
Jenna lat 44 jest pielęgniarka i pochodzi z Australii
oraz co najlepsze moje Host rodzeństwo Adam i Sophie są bliźniakami mają po 17 lat i są 5 dni młodsi ode mnie ;) w domu mieszkają też 2 psy Timmy i Lola oraz całe akwarium egzotycznych rybek!
Rodzinka jak na razie wydaje się genialna. Mam z nimi świetny kontakt a zwłaszcza z Sophie (no jakby inaczej) która już zaplanowała chyba całe 10 miesięcy i rozmawiamy prawie co drugi dzień . W planach mamy też wypad do NYC we wrześniu oraz na moją prośbę do Yellowstone ;) a no i biwak w Maine bo przecież to też blisko a koniecznie muszę trochę czasu spędzić na łonie amerykańskiej natury. Coś czuję że przez cały rok zwiedzę połowę stanów!

Będę mieszkać w mieście o nazwie Nashua prawie 90 tys. mieszkańców. Miasto znajduje się parę minut drogi od Massachusetts a z mojego domu jest to jakieś 5 min. spacerkiem (co ja mówie tam się nie spaceruje Adam mówił że jakaś min samochodem) Z mojej miejscowości jest tez blisko do Bostonu niecała godzina a hości często tam zaglądają bo mają tam rodzinę ;)

Mój dom jest OGROMNY mają 4 sypialnie każda z łazienką tak więc mój apartament już czeka. Jest on specjalnie dla mnie remontowany czyt. malowany (haha pytali się mnie jaki chce kolor ścian!).

Co do stanu bardzo się z niego cieszę. New Hampshire wydaje się być wymarzone dla mnie. Normalne temperatury i 4 pory roku ;) W Californii chyba bym się ugotowała.

 Następna notka o szkole prawdopodobnie po weekendzie który zapowiada się dość obiecująco ;)



6 komentarzy:

  1. Jak będziesz w Yellowstone, to możesz mnie odwiedzić przy okazji ahaha :D
    Twoja rodzinka brzmi naprawdę genialnie, bardzo się cieszę że do nich trafiłaś ;)
    Btw. aaaaaaaaaaaaale by było fajnie jakby Twoja hostka postanowiła odwiedzić Australię!

    OdpowiedzUsuń
  2. rodzinka brzmi świeeeeetnie ;o i nie wiem czemu, ale jestem ciekawa jaki kolor ścian wybrałaś? haha. będę śledzić Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha co do ścian zostawiłam wybór mojej kochanej host siostrze która az sie do tego paliła i z tego co widziałam będą one zielone;) wysłali mi zdjęcie i wygląda to na razie na prawde fajnie!!!

      Usuń
  3. Hej ! Ale dostałaś świetnych hostów, tylko pozazdrościć :D ! Ja właśnie z niecierpliwością czekam na swoich. Powodzenia ;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, ale cudownie. New Hampshire jest swietnym stanem z tego co mi sie wydaje, duzo jezior, gory, blisko do granicy z kanada, bostonu czy nowego jorku ;) i na dodatek brak podatku na alkohol :D heheh ja bd na 2014/15 prawdopodobnie chodzila do high school bedac u mojej siostry, a ona mieszka w Holliston, massachusetts i jest to tylko 90 km od Nashua !! ;) jade w te wakacje do niej, a dokladnie 16 sierpnia. Podejrzewam, ze skoro twoja host rodzinka ma blisko do bostonu to tam tez bedziesz leciala, wiec moze gdybys ugadala z rodzinka to bysmy poleciamy razem tymi samymi lotami! Ja lece delta o 06.05 z warszawy do amsterdamu i potem z amsterdamu do bostonu mam samolot o 11.10 i na 1 pm tamtego czasu juz laduje. Pytanie jeszcze tylko ktorego zaczyna Ci sie szkola? Mozna wiedziec skad jestes? Przy okazji zapraszam na mojego bloga - http://somethingincrediblebutreal.blogspot.com/ masz tam tez zakladke do mojego FB, zapros mnie do znajomych i pogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam obecnie w Sztokholmie ale mieszkałam w Warszawie ;) szkoła zaczyna mi się 20 sierpnia (o tym niedługo oddzielna notka) a lece 9 sierpnia tylko że nie od razu do Bostonu najpierw przechwyci mnie rodzina i spędze u nich tydzień a potem 15 już do rodzinki więc niestety nie uda się nam razem polecieć szkoda. Nie mam tez niestety facebooka co bardzo utrudnia mi życie i chyba założe w najbliższym czasie ;)

      Usuń